לכל שאלה וייעוץ חייגו: 03-5366296
ייעוץ מס ותכנון פרישה

ייעוץ מס ותכנון פרישה

הכנת דוחות שנתיים

כולנו מחכים ליום בו נגיע לגיל הפרישה מהעבודה ונוכל ליהנות מזרי הדפנה. בשביל שנוכל ליהנות בפרישה אנחנו חייבים לדעת לתכנן אותה נכון מבחינת תכנון המס והפנסיה שלנו. כאשר אנחנו מתכננים את הפרישה שלנו חשוב מאוד לשים לב לתכנון לטווח ארוך ולא רק לעוד עשר או עשרים שנה. אנשים היום חיים יותר ומגיעים לגיל 90 או 100 ולכן חשוב שתכנון הפנסיה שלנו יהיה לטווח הארוך. תכנון פרישה בעזרת יועץ מס מומחה יסייע לנו להזדקן בכבוד.

איך עושים זאת?

אז איך עושים תכנון פרישה נכון? בשביל שתכנון הפנסיה שלנו יהיה מועיל כדאי לנו להתייעץ עם מומחים בתחום. תכנון זה יאפשר לנו ליהנות מפנסיה נעימה ואיכותית בה כל הצרכים שלנו ימולאו. חשוב מאוד לשים בכל חודש מספיק כסף בצד בשביל שהוא יספיק לנו לפנסיה. כיום גם למעסיקים יש חובה להפריש לפנסיה של העובדים שלהם וגם לעובדים עצמאיים יש חובה לחסוך לפנסיה העצמית שלהם לפי תקנות הקבועות בחוק. אי חיסכון לפנסיה יכול לגרור תשלומי קנסות כבדים.

יתרונות כלכליים

תכנון פרישה נכון יכול להיות בעל הרבה מאוד יתרונות כלכליים. כאשר אנחנו מתכננים את הפרישה שלנו נכון אנחנו יכולים ליהנות בגיל השלישי מחי רווחה נעימים. בדיוק כמו במשל על הנמלה מי שעומל וחסוך מבעוד מועד נהנה אחר כך מרווחה גדולה יותר. אם אנחנו רוצים ליהנות בפנסיה שלנו מחי רווחה אנחנו חייבים להתחיל לתכנן אותה בגיל כמה שיותר מוקדם.

היתרונות הכלכליים של תכנון הפרישה שלנו יאפשרו לנו לחיות בתקציב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו וברמת חיים שהיא אפשרית לנו. כאשר נהיה מודעים לכמה כסף אנחנו מוציאים וכמה כסף באמת יש לנו לא נחיה מהיד לפה אלא לפי הרמה שמתאימה לנו באופן אמיתי.

איך זה ישפר את איכות החיים שלנו?

תכנון פרישה יכול לשפר את איכות החיים שלנו כי הוא יבטיח שכאשר כבר לא נעבוד יהיה לנו מקור פרנסה. יש אנשים שבוחרים למשל להשקיע בנדל"ן בשביל שיהיה להם יותר כסף בפנסיה. אנשים אחרים מקפידים להפריש סכומי כסף גדולים לקרנות נאמנות ולקרן הפנסיה שלהם. ככל שנתייעץ עם מומחים לתחום הפנסיה כך תכנון הפרישה שלנו יהיה טוב יותר ויאפשר לנו לחסוך יותר כסף לזקנה.

אף אחד לא אוהב להזדקן וכולנו היינו רוצים להישאר צעירים לנצח. הזדקנות והגעה לפנסיה הם חלק מגלגל החיים של כל אדם. אם אנחנו רוצים שהפנסיה שלנו תהיה נעימה ותעבור על מי מנוחות אנחנו חייבים לדעת להתכונן ולתכנן אותה מבעוד מועד כך שכאשר היא תגיע נהיה מוכנים אליה. תכנון מראש זה בכלל דבר טוב בחיים וזה יכול לסייע לנו להתמודד עם הפתעות לא צפויות כמו למשל פיטורים מוקדמים או מחלה.

לשיחת היכרות או פגישת היכרות מלאו פרטיכם או חייגו 03-5366296