לכל שאלה וייעוץ חייגו: 03-5366296
ייעוץ מס בינלאומי

ייעוץ מס בינלאומי

ייעוץ מס בינלאומי

הכלכלה העולמית מציעה הזדמנויות מרגשות מאוד לא רק לעסקים הגדולים. לכן, ניווט נכון ויעיל בהשלכות המס הבינלאומי, יכול להבטיח שגשוג חלק יותר של העסק שלכם.

אי אפשר להפחית בחשיבות של תכנון נכון של המס הבינלאומי. האופן שבו אתם מתכננים את המס הבינלאומי יכול להשפיע באופן משמעותי על גובה המס שיהיה עליכם לשלם. שימוש בשירותים לייעוץ מס בינלאומי יוכל לתכנן את הדברים כך שתשלמו את הסכום הנמוך ביותר האפשרי.

לא צריך לפעול מעבר לים כדי להתמודד עם בעיות מיסוי בינלאומיות. כולנו חיים ועובדים בסביבה של כלכלה גלובלית. העסק שלכם אולי שולח מוצרים לחו״ל, או מעסיק עובד שאינו אזרח ישראלי. כאשר המדינה מקפידה על טיפול ודיווח נכון על נכסים ועסקאות בינלאומית, ומצמידה עונשים גבוהים במקרים של אי ציות לחוק, זה קריטי לזהות את כל סוגיית המיסים הבינלאומיים, הקשורה לחברה שלכם.

הנה דוגמאות לשני סוגים של פעילויות בינלאומיות שעשויים לדרוש מכם התייעצות עם מומחים בתחום חוקי המס במדינות השונות, ואולי גם צורך בתכנון מס בינלאומי – שיבטיחו שלא תחשפו את עצמכם לעונשים שונים כפי שנקבעו בחוק.

מכירה ללקוחות בחו״ל

אם החברה שלכם מוכרת או קונה מוצר מגוף זר כלשהו, התמחור של מוצר זה עשוי להיות כפוף לחוקים הקשורים להעברת רווחים למדינות זרות.

עוד לפני שאתם מתמחרים את המוצר ללקוח הזר, חשוב שתבינו את כל המסים הזרים שיוטלו על העסק שלכם. לפעמים, מילוי של טפסים מסוימים שיועברו למדינה הזרה עשויים להפחית את המסים שיהיה עליכם לשלם, בגלל אמנה בין אותה מדינה זרה למדינת ישראל.

לפיכך, חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ מס בינלאומי שיבחן את מצב המס מנקודת המבט של המדינה הזרה ושל מדינת ישראל, וכך יוכל למזער את נטל המס הכולל שיוטל עליכם.

בעלות על חשבונות זרים

עסקים מסוימים מחזיקים חשבונות במדינות אחרות, לפעמים כדי לפשט את התשלום על ידי הלקוחות הזרים שלהם. ישנן דרישות הקשורות לחשבונות זרים וכמה מהעונשים הגבוהים ביותר קשורים לאי גילוי נכון של אותם חשבונות זרים.

לא רק שהעסק שלכם נדרש לגלות אם אתם בעלים של חשבון זר, אלא שבעלי עסקים ואפילו עובדים מסוימים עשויים להתמודד עם דרישות גילוי נאות שכאלה, בגלל הצורך לחתום על המחאות או ליזום עסקאות חשבונאיות.

כמו ברוב דיני המס – הכללים, התקנות והדרישות הם מורכבים. ואם לעסק שלכם יש בעלים שהוא אזרח מדינה זרה, או שהעסק שלכם פועל במדינה זרה – מורכבויות אלה עלולות לגדול באופן אקספוננציאלי.

לשיחת היכרות או פגישת היכרות מלאו פרטיכם או חייגו 03-5366296